Літній табір МАРЦИПАН

 

Вибір Країни 2016
Всеосвіта

Річний план закупівель 2016 р.

Річний план закупівель

 

 

 

Зміни до річного плану закупівель на 2013 рік

Львівське вище професійне училище ресторанного сервісу та туризму

код за ЄДРПОУ: 20835913 

(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

Предмет

закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки  документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Примітки

3

5

8

22.29.2 Вироби пластмасові інші, н.в.і.у.

 

 

Кошти державного бюджету України

 

Запит цінових пропозицій

жовтень 2013 р.

 

 

17.22.1 Папір побутовий і туалетний та паперова продукція

 

Кошти державного бюджету України

 

Запит цінових пропозицій

жовтень 2013 р.

 

 

Затверджені рішенням комітету з конкурсних торгів від 03.10.2013 р. № 9.

 

Секретар комітету з конкрунсих торгів:

- економіст                                                                             Васюта О.М.____________

Голова комітету з конкурсних торгів:

- директор                                                                              Балущак Г.Ф.___________

Зміни до річного плану закупівель на 2013 рік

Львівське вище професійне училище ресторанного сервісу та туризму

код за ЄДРПОУ: 20835913

(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

 

Предмет

закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки  документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Примітки

   

3

 

5

   

8

10.11.1 М'ясо великої рогатої худоби, свиней, овець, кіз, коней та інших тварин родини конячих, свіже чи охолоджене

 

Кошти державного бюджету України

 

Відкриті торги

жовтень 2013 р.

   

Затверджені рішенням комітету з конкурсних торгів від 27.09.2013 р. №8.

Секретар комітету з конкрунсих торгів:

- економіст                                                                             Васюта О.М.____________

Голова комітету з конкурсних торгів:

- директор                                                                             Балущак Г.Ф.___________

 

Зміни до річного плану закупівель на 2013 рік

 Львівське вище професійне училище ресторанного сервісу та туризму

код за ЄДРПОУ: 20835913

 (найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

 

Предмет

закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки  документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Примітки

 1  2

3

 4

5

 6  7

8

10.41.5. Олії рафіновані

 

Кошти державного бюджету України

 

 Відкриті торги

 Вересень – жовтень 2013 р.

   

Затверджені рішенням комітету з конкурсних торгів від  11.09.2013 р. №7.

Секретар комітету з конкрунсих торгів:

- економіст                                                                             Васюта О.М.____________

Голова комітету з конкурсних торгів:

- директор                                                                              Балущак Г.Ф.___________

 

 

Зміни до річного плану закупівель на 2013 рік

Львівське вище професійне училище ресторанного сервісу та туризму

код за ЄДРПОУ: 20835913

(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

 

Предмет

закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки  документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Примітки

 1  2

3

 4

5

 6  7

8

Соки фруктові та овочеві 10.32.1

 

Кошти державного бюджету України

 

 Відкриті торги

 Вересень – жовтень 2013 р.

   

Затверджені рішенням комітету з конкурсних торгів від  06.09.2013 р. №6.

Секретар комітету з конкрунсих торгів:

- економіст                                                                             Васюта О.М.____________

Голова комітету з конкурсних торгів:

- директор                                                                              Балущак Г.Ф.___________

 

Зміни до річного плану закупівель на 2013 рік

Львівське вище професійне училище ресторанного сервісу та туризму

код за ЄДРПОУ: 20835913

(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

Предмет

закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)  

Джерело фінансування 

Очікувана вартість предмета закупівлі 

Процедура закупівлі 

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі 

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки  документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації) 

Примітки

 1  2

3

 4

5

 6  7

8

Соки фруктові та овочеві 10.32.1

 

Кошти державного бюджету України

 

Відкриті торги

серпень 2013 р.

Секретар комітету з конкрунсих торгів, економіст, Васюта О.М.

 

 

Затверджені рішенням комітету з конкурсних торгів від 31.07.2013 р. № 4 .

Секретар комітету з конкрунсих торгів:

- економіст                                                                             Васюта О.М.____________

Голова комітету з конкурсних торгів:

- директор                                                                              Балущак Г.Ф.___________

 

Зміни до річного плану закупівель на 2013 рік

 

Львівське вище професійне училище ресторанного сервісу та туризму

 

код за ЄДРПОУ: 20835913

 

(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

 

Предмет

закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки  документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Примітки

1

2

3

4

5

6

7

8

10.83.1 Чай і кава, оброблені

 

Кошти державного бюджету України

 

Відкриті торги

Липень – серпень 2013 р.

   

10.41.5. Олія рафінована

 

Кошти державного бюджету України

 

Відкриті торги

Липень – серпень 2013 р

   

10.39.1 Плоди та овочі, оброблені та законсервовані, крім картоплі

 

Кошти державного бюджету України

 

Відкриті торги

Липень – серпень 2013 р

   

10.39.2. Плоди й горіхи, оброблені та законсервовані

 

Кошти державного бюджету України

 

Відкриті торги

Липень – серпень 2013 р

   

 

Затверджені рішенням комітету з конкурсних торгів від 26.07.2013 р. № 3.

 

Секретар комітету з конкрунсих торгів:

 

- економіст                                                                             Васюта О.М.____________

 

Голова комітету з конкурсних торгів:

 

- директор                                                                             Балущак Г.Ф.___________

 

 

Зміни до річного плану закупівель на 2013 рік

Львівське вище професійне училище

ресторанного сервісу та туризму

код за ЄДРПОУ: 20835913

(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

Предмет

закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)  

Джерело фінансування 

Очікувана вартість предмета закупівлі 

Процедура закупівлі 

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі 

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки  документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації) 

Примітки

1

2

3

4

5

6

7

8

Соки фруктові та овочеві 10.32.1

2230

Кошти державного бюджету України

 

Відкриті торги

Липень

2013 р.

   

Затверджені рішенням комітету з конкурсних торгів від 4 .07.2013 р. № 2.

Секретар комітету з конкрунсих торгів:

- економіст                                                                             Васюта О.М.____________

Голова комітету з конкурсних торгів:

- директор                                                                            Балущак Г.Ф.___________

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економіки  України
26.07.2010  N 922 ( z0624-10 )

Річний план закупівель

на 2011 рік

ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ ТА ТУРИЗМУ, 20835913

(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

 

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ/и (особа/и), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Приміти

1

2

3

4

5

6

7

8

М’ясо свіже і заморожене

(код 15.11.1)

1133

Кошти державного

бюджету

 

Запит цінових пропозицій

червень

2011р.

 

 

М’ясо та харові субпродукти свійської птиці

(код 15.12.1)

1133

Кошти державного

бюджету

 

Запит цінових пропозицій

червень 2011р.

 

 

Субпродукти харчові (код 15.11.19)

1133

Кошти державного

бюджету

 

Відкриті торги

червень 2011р

 

 

Овочі свіжі

(код  01.12.1)

1133

Кошти державного

бюджету

 

Запит цінових пропозицій

червень 2011р.

 

 

Картопля

(код   01.11.21)

1133

Кошти місцевого бюджету

 

Запит цінових пропозицій

червень 2011р.

 

 

Фрукти

(код  01.13.2)

1133

Кошти місцевого бюджету

 

Запит цінових пропозицій

червень 2011р.

 

 

Виноград

(код 01.13.1)

1133

Кошти місцевого бюджету

 

Запит цінових пропозицій

червень 2011р.

 

 

Сухофрукти

(15.33.2)

1133

Кошти місцевого бюджету

 

Запит цінових пропозицій

червень 2011р.

 

 

Вироби ковбасні

(код 15.13.12)

1133

Кошти місцевого бюджету

 

Запит цінових пропозицій

червень 2011р.

 

 

Овочі квашені

(код 15.33.1)

1133

Кошти місцевого бюджету

 

Запит цінових пропозицій

червень 2011р.

 

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 27.05.2011р. № 1.

Голова комітету з конкурсних торгів

Балущак Г.Ф.
(прізвище, ініціали)

_______________
(підпис)    М. П.

Секретар комітету з конкурсних торгів

Гайдук Н.Б._
(прізвище, ініціали)

_______________    
(підпис)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економіки  України
26.07.2010  N 922 ( z0624-10 )

Зміни до Річного плану закупівель

на 2011 рік

ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ ТА ТУРИЗМУ, 20835913

(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

 

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ/и (особа/и), яких планується залучити до підго-товки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Приміти

1

2

3

4

5

6

7

8

Меблі конторські та магазинні (код 36.12.1)

1131/ 2110

Кошти державного

бюджету

 

Запит цінових пропозицій

серпень 2011р.

 

 

Меблі інші

(код  36.14.1)

1131/

2110

Кошти державного

бюджету

 

Відкриті торги

серпень

2011р.

 

 

М’ясо та харові субпродукти свійської птиці

(код 15.12.1)

1133

Кошти державного

бюджету

 

Запит цінових пропозицій

серпень 2011р.

 

 

М’ясо свіже і заморожене

(код 15.11.1)

1133

Кошти державного

бюджету

 

Запит цінових пропозицій

серпень 2011р.

 

 

Устаткування для автоматичного оброблення інформації

(код  3 0.02.1)

2110

Кошти державного дюджету

 

Запит цінових пропозицій

серпень

2011р.

 

 

Капітальний ремонт учнівського гуртожитку ЛВПУ ресторанного сервісу та туризму за адресою: вул. І. Пулюя, 38

2410

Кошти державного бюджету

 

Відкриті торги

вересень

2011р.

 

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 05.08.2011р. № 2.

Голова комітету з конкурсних торгів

____ Балущак Г.Ф. _
(прізвище, ініціали)

________________
(підпис)         М. П.

Секретар комітету з конкурсних торгів

_____ Квач О.В. _
(прізвище, ініціали)

___________________
(підпис)


 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економіки  України
26.07.2010  N 922 ( z0624-10 )

Зміни до Річного плану закупівель

 

на 2011 рік

 

ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ ТА ТУРИЗМУ, 20835913

(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

 

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ/и (особа/и), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Приміти

1

2

3

4

5

6

7

8

Соки фруктові та овочеві  (код 15.32.1)

1133

Кошти державного

бюджету

 

Запит цінових пропозицій

Жовтень 2011р.

 

 

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 19.09.2011р. № 3.

 

Голова комітету з конкурсних торгів

_____ Балущак Г.Ф. ____
(прізвище, ініціали)

______________
(підпис)    М. П.

Секретар комітету з конкурсних торгів

____ Квач О.В. _____
(прізвище, ініціали)

._________________
(підпис)

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економіки  України
26.07.2010  N 922 ( z0624-10 )

Зміни до Річного плану закупівель

 

на 2011 рік

 

ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ ТА ТУРИЗМУ, 20835913

(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

 

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ/и (особа/и), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Приміти

1

2

3

4

5

6

7

8

Продукти готові та консерви овочевіі

(код 15.33.1)

1133

Кошти державного

бюджету

 

Запит цінових пропозицій

Жовтень 2011р.

 

 

Олії та жири очищені (код 15.42.1)

1133

Кошти державного

бюджету

 

Запит цінових пропозицій

Жовтень 2011р.

 

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 29.09.2011р. № 4.

 

_______ Балущак Г.Ф. ____
(прізвище, ініціали)

_______________
(підпис)    М. П.

Секретар комітету з конкурсних торгів

_______ Квач О.В. __
(прізвище, ініціали)

_______________
(підпис)

 

Зміни до річного плану закупівель на 2013 рік

Львівське вище професійне училище ресторанного сервісу та туризму

код за ЄДРПОУ: 20835913 

(найменування замовника, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)

Предмет

закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Джерело фінансування

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Підрозділ(и) (особа(и)), яких планується залучити до підготовки  документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)

Примітки

3

5

8

22.29.2 Вироби пластмасові інші, н.в.і.у.

 

 

Кошти державного бюджету України

 

Запит цінових пропозицій

жовтень 2013 р.

 

 

17.22.1 Папір побутовий і туалетний та паперова продукція

 

Кошти державного бюджету України

 

Запит цінових пропозицій

жовтень 2013 р.

 

 

Затверджені рішенням комітету з конкурсних торгів від 03.10.2013 р. № 9.

 

Секретар комітету з конкрунсих торгів:

- економіст                                                                             Васюта О.М.____________

Голова комітету з конкурсних торгів:

- директор                                                                              Балущак Г.Ф.___________

ДОКУМЕНТАЦІЯ на закупівлю: продукти готові та консерви овочеві (квашені овочі)

ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

ДОКУМЕНТАЦІЯ

на закупівлю: 

продукти готові та консерви овочеві (квашені овочі) 

код ДКПП 016-97 (15.33.1) 

 

ЗАПИТ 

цінових пропозицій

1. Замовник:

1.1. Найменування: Львівське вище професійне училище ресторанного сервісу та туризму..

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 20835913.

1.3. Місцезнаходження: Україна, 79060, м.Львів, вул.І.Пулюя, 36.

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35228017000314

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:

Гайдук Наталія Богданівна, секретар комітету з конкурсних торгів, Україна, 79060, м.Львів, вул.І.Пулюя, 36, кабінет бухгалтерії, тел:(032) 263-24-46, телефакс:(032)234-26-91,                       e-mail: byh_lvpy@ukr.net

1.6. Головний розпорядник коштів: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту  України, ЄДРПОУ: 37536162.

2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету, спецфонд.

3. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua

4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності). www.lviv-prestige-school.com.ua

5. Інформація про предмет закупівлі:

5.1. Найменування предмета закупівлі продукти готові та консерви овочеві (квашені овочі) код ДКПП 016-97 (15.33.1)

5.2.Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: огірки квашені – 5656 кг, помідори квашені – 852 кг, капуста квашена – 1346 кг.

- Місце надання послуг: м.Львів, вул.І.Пулюя,36;

5.3. Строк поставки товарів або надання послуг: липень - грудень 2011 року

6. Основні умови договору: відповідно до розділу IX Закону.

7. Строк дії цінових пропозицій: 120 календарних днів з моменту розкриття.

8. Подання цінових пропозицій:

8.1. Місце. за адресою замовника, бухгалтерія.

особисто та/або поштою.

8.2. Строк   до 10:00 год.   06.07.2011р.

9. Розкриття цінових пропозицій:

9.1. Місце: за адресою замовника, конференц-зал.

9.2. Дата: 06.07.2011р.

9.3. Час: 15:00 год.

10. Додаткова інформація:

Довідки з технічних питань: Секретар комітету з конкурсних торгів Гайдук Наталія Богданівна, тел: (8-032) 263-24-46.

Вимоги до учасників та оформлення пропозиції:

  • Пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті.
  • Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію в цілому по предмету закупівлі.
  • Усі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*.
  • Цінова пропозиції подається Учасником на фірмовому бланку згідно Додатку 2.
  • В ціновій пропозиції Учасник визначає вартість послуги  з урахуванням податків і зборів, що сплачуються  або/та  мають бути  сплачені, витрат  на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження (упаковка), інших  витрат.
  • Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.

На конверті повинно бути зазначено:

-     повне найменування і місцезнаходження замовника;

-     назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення запиту цінових пропозиції; 

-     повне найменування учасника (прізвище, ім’я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце  проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номер контактних телефонів; 

-     маркування: «Не відкривати до 15:00 год. 06.07.2011р.» 

Якщо конверт не запечатаний або не промаркований у відповідності з вищенаведеними вимогами, Замовник не несе відповідальності за неправильне або передчасне відкриття пропозиції.

*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)

Додаток 1

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Вимоги до закупівлі

 

1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі технічної частини пропозиції інформацію, яка підтверджує відповідність пропозиції запиту цінових пропозицій учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (надати опис основних технічних характеристик товарів з вказанням відповідності ДСТУ, умов зберігання та назви виробника).

Всі документи, посилання на які містяться в технічному завданні, додаються до нього в копіях завірених підписом та печаткою Учасника.

2. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність якісним та санітарно-гігієнічним вимогам, мати достатній термін придатності. Копії документів, підтверджуючих якість, повинні бути завірені мокрою печаткою Постачальника.

3.  Ціна на товар має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування та інших витрат, визначених законодавством.

4. Постачальник поставляє товар власним транспортом. Завантаження та розвантаження товару проводиться Постачальником.

5. Водій транспорту має мати санітарну книжку.

6. Строк поставки товару протягом доби, дрібними партіями щоденно, відповідно до письмової заявки від Замовника, в асортименті та кількості вказаної в письмовій заявці Замовника.

7. При виявленні Замовником дефектів упаковки товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару – Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості вказаній в письмовій заявці Замовника.

8. Надати гарантійний лист щодо високої якості товару та своєчасної поставки товару.

Додаток 2

до запиту цінових пропозицій

 

Цінова пропозиція  подається Учасником у вигляді, наведеному нижче,  на фірмовому бланку.

Учасник не повинен відступати від даної форми.

 

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

 

Ми, (назва Учасника), надаємо свою цінову пропозицію щодо участі у процедурі запиту цінових пропозицій на закупівлю продукти готові та консерви овочеві (квашені овочі) згідно з вимогами, викладеними у запиті Замовника торгів.

 

Найменування

Од. виміру

Кількість

Ціна з ПДВ в грн.

Сума з ПДВ в грн.

1

Огірки квашені

кг

5656

 

 

2

Помідори квашені

кг

852

 

 

3

Капуста квашена

кг

1346

 

 

Підсумок

 

 

 

Строк дії цінової пропозиції: 120 календарних днів з моменту розкриття.

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою.

Додаток 3

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА

I. Відомості про Учасника.

  1. Повне найменування Учасника___________________________________________
  2. Реквізити:

2.1.Юридична адреса______________________________________________________

2.2.Фактична адреса_______________________________________________________

2.3.Номери засобів зв’язку__________________________________________________

2.4.E-mail________________________________________________________________

2.5.Розрахунковий рахунок_________________________________________________

2.6.Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер)___________________________________

2.7.Індивідуальний податковий номер________________________________________

2.8.Номер свідоцтва платника податку _______________________________________

  1. Інформація про Учасника.

3.1.Юридичний статут (організаційно-правова форма)__________________________

3.2.Форма власності_______________________________________________________

3.3.Дата утворення (державної реєстрації)_____________________________________

3.4.Найменування та місце знаходження (адреса органу, який здійснив державну реєстрацію учасника)___________________________________________________

3.5.Прізвище, ім’я, по батькові керівника______________________________________

3.6.Телефон для контактів___________________________________________________

4. Прізвище, ім’я , посада особи, уповноваженої підписувати документацію, договір____________________________________________________________________

II. Статус Учасника та повноваження посадових осіб.

1.Копія свідоцтва про державну реєстрацію Учасника.

  1. Копія довідки про включення до ЄДРПОУ (тільки для юридичних осіб).
  2. Копія Статуту Учасника (тільки для юридичних осіб) .
  3. Копія Свідоцтва платника податку.
  4. Копія Довідки про взяття на облік платників податків.
  5. Копія Довідки виданої Державною податковою інспекцією про перелік видів діяльності, відповідно до реєстраційної картки та обрану систему оподаткування доходів, отриманих від здійснення підприємницької діяльності,.

7. Прізвища осіб, уповноважених діяти від імені юридичної особи та які мають право підписувати юридичні документи на предмет виконання зобов’язань по результатах торгів (письмове доручення на підписання документів додається).

ДОКУМЕНТАЦІЯ на закупівлю: Виноград

  

ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

ДОКУМЕНТАЦІЯ

на закупівлю: 

Виноград 

код ДКПП 016-97 (01.13.1) 

 

ЗАПИТ 

цінових пропозицій

1. Замовник:

1.1. Найменування: Львівське вище професійне училище ресторанного сервісу та туризму..

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 20835913.

1.3. Місцезнаходження: Україна, 79060, м.Львів, вул.І.Пулюя, 36.

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35228017000314

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:

Гайдук Наталія Богданівна, секретар комітету з конкурсних торгів, Україна, 79060, м.Львів, вул.І.Пулюя, 36, кабінет бухгалтерії, тел:(032) 263-24-46, телефакс:(032)234-26-91,                       e-mail: byh_lvpy@ukr.net

1.6. Головний розпорядник коштів: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту  України, ЄДРПОУ: 37536162.

2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету, спецфонд.

3. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua

4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності). www.lviv-prestige-school.com.ua

5. Інформація про предмет закупівлі:

5.1. Найменування предмета закупівлі Виноград  код ДКПП 016-97 (01.13.1)

5.2.Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: виноград зелений – 1228 кг, виноград синій – 1274 кг.

- Місце надання послуг: м.Львів, вул.І.Пулюя,36;

5.3. Строк поставки товарів або надання послуг: липень - грудень 2011 року

6. Основні умови договору: відповідно до розділу IX Закону.

7. Строк дії цінових пропозицій: 120 календарних днів з моменту розкриття.

8. Подання цінових пропозицій:

8.1. Місце. за адресою замовника, бухгалтерія.

особисто та/або поштою.

8.2. Строк   до 10:00 год.   06.07.2011р.

9. Розкриття цінових пропозицій:

9.1. Місце: за адресою замовника, конференц-зал.

9.2. Дата: 06.07.2011р.

9.3. Час: 15:30 год.

10. Додаткова інформація:

Довідки з технічних питань: Секретар комітету з конкурсних торгів Гайдук Наталія Богданівна, тел: (8-032) 263-24-46.

Вимоги до учасників та оформлення пропозиції:

  • Пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті.
  • Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію в цілому по предмету закупівлі.
  • Усі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*.
  • Цінова пропозиції подається Учасником на фірмовому бланку згідно Додатку 2.
  • В ціновій пропозиції Учасник визначає вартість послуги  з урахуванням податків і зборів, що сплачуються  або/та  мають бути  сплачені, витрат  на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження (упаковка), інших  витрат.
  • Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.

На конверті повинно бути зазначено:

-     повне найменування і місцезнаходження замовника;

-     назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення запиту цінових пропозиції; 

-     повне найменування учасника (прізвище, ім’я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце  проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номер контактних телефонів; 

-     маркування: «Не відкривати до 15:30 год. 06.07.2011р.» 

Якщо конверт не запечатаний або не промаркований у відповідності з вищенаведеними вимогами, Замовник не несе відповідальності за неправильне або передчасне відкриття пропозиції.

*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)

Додаток 1

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Вимоги до закупівлі

 

1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі технічної частини пропозиції інформацію, яка підтверджує відповідність пропозиції запиту цінових пропозицій учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (надати опис основних технічних характеристик товарів з вказанням відповідності ДСТУ, умов зберігання та назви виробника).

Всі документи, посилання на які містяться в технічному завданні, додаються до нього в копіях завірених підписом та печаткою Учасника.

2. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність якісним та санітарно-гігієнічним вимогам, мати достатній термін придатності. Копії документів, підтверджуючих якість, повинні бути завірені мокрою печаткою Постачальника.

3.  Ціна на товар має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування та інших витрат, визначених законодавством.

4. Постачальник поставляє товар власним транспортом. Завантаження та розвантаження товару проводиться Постачальником.

5. Водій транспорту має мати санітарну книжку.

6. Строк поставки товару протягом доби, дрібними партіями щоденно, відповідно до письмової заявки від Замовника, в асортименті та кількості вказаної в письмовій заявці Замовника.

7. При виявленні Замовником дефектів упаковки товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару – Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості вказаній в письмовій заявці Замовника.

8. Надати гарантійний лист щодо високої якості товару та своєчасної поставки товару.

Додаток 2

до запиту цінових пропозицій

 

Цінова пропозиція  подається Учасником у вигляді, наведеному нижче,  на фірмовому бланку.

Учасник не повинен відступати від даної форми.

 

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

 

Ми, (назва Учасника), надаємо свою цінову пропозицію щодо участі у процедурі запиту цінових пропозицій на закупівлю виноград згідно з вимогами, викладеними у запиті Замовника торгів.

Найменування

Од. виміру

Кількість

Ціна з ПДВ в грн.

Сума з ПДВ в грн.

1

Виноград зелений

кг

1228

 

 

2

Виноград синій

кг

1274

 

 

Підсумок

 

 

 

Строк дії цінової пропозиції: 120 календарних днів з моменту розкриття.

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою.

Додаток 3

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА

I. Відомості про Учасника.

  1. Повне найменування Учасника___________________________________________
  2. Реквізити:

2.1.Юридична адреса______________________________________________________

2.2.Фактична адреса_______________________________________________________

2.3.Номери засобів зв’язку__________________________________________________

2.4.E-mail________________________________________________________________

2.5.Розрахунковий рахунок_________________________________________________

2.6.Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер)___________________________________

2.7.Індивідуальний податковий номер________________________________________

2.8.Номер свідоцтва платника податку _______________________________________

  1. Інформація про Учасника.

3.1.Юридичний статут (організаційно-правова форма)__________________________

3.2.Форма власності_______________________________________________________

3.3.Дата утворення (державної реєстрації)_____________________________________

3.4.Найменування та місце знаходження (адреса органу, який здійснив державну реєстрацію учасника)___________________________________________________

3.5.Прізвище, ім’я, по батькові керівника______________________________________

3.6.Телефон для контактів___________________________________________________

4. Прізвище, ім’я , посада особи, уповноваженої підписувати документацію, договір____________________________________________________________________

II. Статус Учасника та повноваження посадових осіб.

1.Копія свідоцтва про державну реєстрацію Учасника.

  1. Копія довідки про включення до ЄДРПОУ (тільки для юридичних осіб).
  2. Копія Статуту Учасника (тільки для юридичних осіб) .
  3. Копія Свідоцтва платника податку.
  4. Копія Довідки про взяття на облік платників податків.
  5. Копія Довідки виданої Державною податковою інспекцією про перелік видів діяльності, відповідно до реєстраційної картки та обрану систему оподаткування доходів, отриманих від здійснення підприємницької діяльності,.

7. Прізвища осіб, уповноважених діяти від імені юридичної особи та які мають право підписувати юридичні документи на предмет виконання зобов’язань по результатах торгів (письмове доручення на підписання документів додається).

ДОКУМЕНТАЦІЯ на закупівлю: Продукти готові та консерви плодові (сухофрукти)

 

  

ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

ДОКУМЕНТАЦІЯ

на закупівлю: 

Продукти готові та консерви плодові (сухофрукти) 

код ДКПП 016-97 (15.33.2) 

 

ЗАПИТ 

цінових пропозицій

1. Замовник:

1.1. Найменування: Львівське вище професійне училище ресторанного сервісу та туризму..

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 20835913.

1.3. Місцезнаходження: Україна, 79060, м.Львів, вул.І.Пулюя, 36.

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35228017000314

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:

Гайдук Наталія Богданівна, секретар комітету з конкурсних торгів, Україна, 79060, м.Львів, вул.І.Пулюя, 36, кабінет бухгалтерії, тел:(032) 263-24-46, телефакс:(032)234-26-91,                       e-mail: byh_lvpy@ukr.net

1.6. Головний розпорядник коштів: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту  України, ЄДРПОУ: 37536162.

2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету, спецфонд.

3. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua

4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності). www.lviv-prestige-school.com.ua

5. Інформація про предмет закупівлі:

5.1. Найменування предмета закупівлі Продукти готові та консерви плодові (сухофрукти) код ДКПП 016-97 (15.33.2)

5.2.Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: курага – 957 кг, чорнослив – 1260 кг, ізюм - 66 кг.

- Місце надання послуг: м.Львів, вул.І.Пулюя,36;

5.3. Строк поставки товарів або надання послуг: липень - грудень 2011 року

6. Основні умови договору: відповідно до розділу IX Закону.

7. Строк дії цінових пропозицій: 120 календарних днів з моменту розкриття.

8. Подання цінових пропозицій:

8.1. Місце. за адресою замовника, бухгалтерія.

особисто та/або поштою.

8.2. Строк   до 10:00 год.   06.07.2011р.

9. Розкриття цінових пропозицій:

9.1. Місце: за адресою замовника, конференц-зал.

9.2. Дата: 06.07.2011р.

9.3. Час: 14:30 год.

10. Додаткова інформація:

Довідки з технічних питань: Секретар комітету з конкурсних торгів Гайдук Наталія Богданівна, тел: (8-032) 263-24-46.

Вимоги до учасників та оформлення пропозиції:

  • Пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті.
  • Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію в цілому по предмету закупівлі.
  • Усі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*.
  • Цінова пропозиції подається Учасником на фірмовому бланку згідно Додатку 2.
  • В ціновій пропозиції Учасник визначає вартість послуги  з урахуванням податків і зборів, що сплачуються  або/та  мають бути  сплачені, витрат  на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження (упаковка), інших  витрат.
  • Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.

На конверті повинно бути зазначено:

-     повне найменування і місцезнаходження замовника;

-     назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення запиту цінових пропозиції; 

-     повне найменування учасника (прізвище, ім’я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце  проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номер контактних телефонів; 

-     маркування: «Не відкривати до 14:30 год. 06.07.2011р.» 

Якщо конверт не запечатаний або не промаркований у відповідності з вищенаведеними вимогами, Замовник не несе відповідальності за неправильне або передчасне відкриття пропозиції.

*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)

Додаток 1

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Вимоги до закупівлі

 

1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі технічної частини пропозиції інформацію, яка підтверджує відповідність пропозиції запиту цінових пропозицій учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (надати опис основних технічних характеристик товарів з вказанням відповідності ДСТУ, умов зберігання та назви виробника).

Всі документи, посилання на які містяться в технічному завданні, додаються до нього в копіях завірених підписом та печаткою Учасника.

2. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність якісним та санітарно-гігієнічним вимогам, мати достатній термін придатності. Копії документів, підтверджуючих якість, повинні бути завірені мокрою печаткою Постачальника.

3.  Ціна на товар має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування та інших витрат, визначених законодавством.

4. Постачальник поставляє товар власним транспортом. Завантаження та розвантаження товару проводиться Постачальником.

5. Водій транспорту має мати санітарну книжку.

6. Строк поставки товару протягом доби, дрібними партіями щоденно, відповідно до письмової заявки від Замовника, в асортименті та кількості вказаної в письмовій заявці Замовника.

7. При виявленні Замовником дефектів упаковки товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару – Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості вказаній в письмовій заявці Замовника.

8. Надати гарантійний лист щодо високої якості товару та своєчасної поставки товару.

Додаток 2

до запиту цінових пропозицій

 

Цінова пропозиція  подається Учасником у вигляді, наведеному нижче,  на фірмовому бланку.

Учасник не повинен відступати від даної форми.

 

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

 

Ми, (назва Учасника), надаємо свою цінову пропозицію щодо участі у процедурі запиту цінових пропозицій на закупівлю продукти готові та консерви плодові (сухофрукти) згідно з вимогами, викладеними у запиті Замовника торгів.

Найменування

Од. виміру

Кількість

Ціна з ПДВ в грн.

Сума з ПДВ в грн.

1

Курага

кг

957

 

 

2

Чорнослив

кг

1260

 

 

3

Ізюм

кг

66

 

 

Підсумок

 

 

 

Строк дії цінової пропозиції: 120 календарних днів з моменту розкриття.

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою.

Додаток 3

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА

I. Відомості про Учасника.

  1. Повне найменування Учасника___________________________________________
  2. Реквізити:

2.1.Юридична адреса______________________________________________________

2.2.Фактична адреса_______________________________________________________

2.3.Номери засобів зв’язку__________________________________________________

2.4.E-mail________________________________________________________________

2.5.Розрахунковий рахунок_________________________________________________

2.6.Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер)___________________________________

2.7.Індивідуальний податковий номер________________________________________

2.8.Номер свідоцтва платника податку _______________________________________

  1. Інформація про Учасника.

3.1.Юридичний статут (організаційно-правова форма)__________________________

3.2.Форма власності_______________________________________________________

3.3.Дата утворення (державної реєстрації)_____________________________________

3.4.Найменування та місце знаходження (адреса органу, який здійснив державну реєстрацію учасника)___________________________________________________

3.5.Прізвище, ім’я, по батькові керівника______________________________________

3.6.Телефон для контактів___________________________________________________

4. Прізвище, ім’я , посада особи, уповноваженої підписувати документацію, договір____________________________________________________________________

II. Статус Учасника та повноваження посадових осіб.

1.Копія свідоцтва про державну реєстрацію Учасника.

  1. Копія довідки про включення до ЄДРПОУ (тільки для юридичних осіб).
  2. Копія Статуту Учасника (тільки для юридичних осіб) .
  3. Копія Свідоцтва платника податку.
  4. Копія Довідки про взяття на облік платників податків.
  5. Копія Довідки виданої Державною податковою інспекцією про перелік видів діяльності, відповідно до реєстраційної картки та обрану систему оподаткування доходів, отриманих від здійснення підприємницької діяльності,.

7. Прізвища осіб, уповноважених діяти від імені юридичної особи та які мають право підписувати юридичні документи на предмет виконання зобов’язань по результатах торгів (письмове доручення на підписання документів додається).